Ha az a kellemetlenség érte, hogy valamelyik termék sérült, vagy nem tesz eleget az igényeinek, ezúton szeretnénk Önnek segíteni a reklamáció gyors rendezésében.
Új reklamáció benyújtása
Reklamáció benyújtásához ajánlott kitölteni a reklamációs űrlapot. Az űrlap helyes kitöltése nagyban megkönnyítheti nekünk a probléma megismerését, a részletes információk megadásával pedig felgyorsíthatjuk a reklamáció elintézését. Kérjük, a reklamáció mellé csatoljon fényképeket is a sérült termékről, ha lehetséges, ezzel is elősegítve a munkánkat.
Tudta, hogy...? A bútor apró sérüléseinek 99%-át (pl. karcolás, levert sarok) cserével oldjuk meg, a sérült részt kicseréljük újra. Már a reklamáció alatt is összeszerelheti és használhatja a bútort, így nem kell várni a reklamáció elrendezésére. Az új rész pedig a kézbesítés után gyorsan kicserélhető.
Az áru ellenőrzése átvételkor
Kérjük, hogy a csomag átvételekor és kifizetésekor alaposan ellenőrizze le a terméket. Ha a csomagolása láthatóan sérült, kérje meg a futárt, hogy a kárt jegyezze fel az átvételi jegyzőkönyvbe. Ezután kérjük Önt, hogy tájékoztasson minket a helyzetről.
Ha a mechanikai károsodást az átvételkor még nem lehetett megállapítani, a vásárlónak a kicsomagolás után azonnal reklamációt kell benyújtania. A későbbi reklamáció csak akkor érvényes, ha a vásárló be tudja bizonyítani, hogy a károsodás már az átvételkor is megvolt.
Kérjük, ne felejtse ellenőrizni a csomagok számát, és írja bele a szállítási levélbe, amelyet a csomag átvételekor ír alá. Ez nagyon fontos abban az esetben, ha a termék egyes részeit nem szállították volna ki.