Termék szállítása
- Fontosnak tartjuk, hogy az Ön által megrendelt bútort minél gyorsabban és sérülésmentesen kézbesítsük. Ezért a megrendelt termékeket a Futár.hu nevű futárszolgálattal kézbesítjük. A futár átvételkor készséggel megvárja, amíg ellenőrzi a csomag épségét.
- Kisebb csomagok esetén (40 kg alatt, pl. cipőtárolók, polcok) a megrendelést a GLS nevű futárszolgálattal küldjük.
Vásárlás 120,000 Ft alatt |
||
Szállítás ára |
3990 * |
|
Szállítás ideje |
A megrendelt termék szerint |
|
Hogyan történik a kézbesítés? |
A szállítás előtt 1-2 nappal kapcsolatba lépünk Önnel, és megbeszéljük a kézbesítés időpontját. |
Vásárlás 120,000 Ft felett vagy a termék jelölése “Szállítás Ingyen” |
|
Szállítás ára |
Ingyen |
Szállítás ideje |
A megrendelt termék szerint |
Hogyan történik a kézbesítés? |
A szállítás előtt 1-2 nappal kapcsolatba lépünk Önnel, és megbeszéljük a kézbesítés időpontját. |
Raktárunk:
Kézbesítés egyenesen a megadott címre
csomag 30kg-ig |
Az Ön új bútorát a futár elviszi az első zárt bejáratig (lakóház bejárata, kapuja ill. telek határa stb.) |
csomag 30kg felett |
Az Ön új bútorát a sofőr a teherautó rakterében adja át. |
A termék ellenőrzése átvételkor
A csomagot bárki átveheti ill. az a személy, aki az adott címen tartózkodik, és értesítve van, hogy küldemény érkezik. Utánvétre történő vásárláskor kérjük ne felejtse el, hogy a csomagért készpénzben kell fizetni. Ha a megrendelés árát előre kifizették, az átvételkor a futár elkérheti a személyi igazolványát vagy más iratot a személyazonosság igazolására.
A termék átvétele és kifizetése előtt kérjük alaposan ellenőrizze át a terméket.
- Ha a termék csomagolása láthatóan károsodott, írasson a sofőrrel reklamációs űrlapot vagy a kárt jegyezze fel az átvételi jegyzőkönyvbe. Azután kérjük, tájékoztasson minket a keletkezett problémáról.
- Olyan mechanikus károsodás esetén, amelyet az átvétekor nem lehetett egyértelműen megállapítani, a vásárló köteles azonnal reklamációt benyújtani.
Ebben az esetben későbbi reklamáció csak akkor lesz érvényes, ha a vásárló egyértelműen be tudja bizonyítani, hogy a termék már az átvételkor is károsodott volt. A cégünk sofőrje ill. a futár készségesen segít Önnek ellenőrizni a csomagok számát is, amelyet írjon be a szállítólevélbe, amelyet az átvételkor ír alá. Ez nagyon fontos abban az esetben, ha hiányozna a termék egy része.
Infovonal
Hé - Pé: 8:00 - 17:00
+36/15 507 605
info@zondo.hu
webáruház
120 000 Ft ingyen
termék raktáron
60 napon belül