Reklamációs űrlap
Tudta, hogy...?
A bútor apró sérüléseinek 99%-át (pl. karcolások) a károsodott rész cseréjével szoktuk megoldani? A bútort így összeszerelheti és használhatja, nem szükséges kivárni a reklamáció rendezését. A reklamáció rendezése és az új alkatrész leszállítása után az alkatrészt csak kicseréli.
Hogyan kell helyesen kitölteni a reklamációs űrlapot?
- A szükséges adatok helyes kitöltését kérjük, ezzel is gyorsítva a reklamáció menetét.
- A rendelésszámot a rendelést megerõsítõ e-mailben találja, illetve a számla jobb felsõ sarkában.
- Legyen kedves küldeni számunkra egy képet, melyen látható az egész termék, hogy egyértelművé váljon számunkra a sérülés mérete.
- Kérjük, az összeszerelési útmutató alapján írja meg nekünk pontosan melyik alkatrész a sérült/hiányzó (pl.: 2 x A – 2db A elem).
- Kérjük, fotózza le az összeszerelési útmutatót, valamint a csomagoláson található matricákat is és ezen képeket is mellékelje számunkra.
- A lehetõ legpontosabban írja le a hibát, hogy mi is a lehetõ leggyorsabban megkezdhessük a reklamáció intézését. A hibák helyes leírása érdekében az áru alkatrészeinek a szerelési útmutatóban szereplõ jelöléseit használja.
- A reklamációhoz kérjük csatolja a sérülés részletes, esetleg a teljes bútor fényképét.
- Ha segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot +36-1-550-7605 (Hé-Pé: 8:00 - 20:00)
Legnagyobb bútor
webáruház
webáruház
Szállítás felett
120 000 Ft ingyen
120 000 Ft ingyen
42 534 db
termék raktáron
termék raktáron
Termék visszaküldése
60 napon belül
60 napon belül
Biztonságos vásárlás