Gyakori kérdések
Szállítás és fizetés
Az áruszállítást futárcégek végzik. A szállítási díj 3 990 Ft (120 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes) az egész Magyar Köztársaság területén.
Az árut többféleképpen is fizetheti. Kényelmesebb és egyszerűbb fizetési módokat használhat kártyás fizetéssel a rendelés során, vagy banki átutalással. Utánvét esetén az áru kifizetése közvetlenül a fuvarozónak történik az áru átvételekor, készpénzben vagy kártyával.
Az áruszállítást futárcégek végzik. A szállítási díj 3 990 Ft (120 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes) az egész Magyar Köztársaság területén.
Igen. A küldeményt a megadott címen bárki átveheti, ha tudja, hogy küldemény érkezik. Az áru utánvétes átvétel esetén ne feledje, hogy az áruért a szükséges összeget ki kell fizetni.
Igen, természetesen lehetséges. Az áru sértetlenségének kétszeri ellenőrzése ellenére (az árut a szállítótól történő átvételkor és az Ön részére történő kiszállítás előtt is ellenőrizzük), előfordulhat, hogy az áru egy részének csomagolása sérültnek tűnik. Ebben az esetben Ön fuvarozónkkal felbontja ezt a csomagot, és saját szemével ellenőrizze, hogy az áru valóban sértetlen-e. Abban az esetben, ha az áru megsérült, panaszt kell tennie a fuvarozónál az áru szállítás közbeni sérülése miatt.
Az áru futároknak való átadása előtt mindig 1-2 nappal korábban felvesszük Önnel a kapcsolatot, és közöljük Önne, hogy a továbbiakban a futár fogja Önt értesíteni az átadás napjáról és idejéről. Ha a meghirdetett időpont nem felel meg Önnek, akkor az árut egy másik időpontban szállítjuk ki Önnek (ez is telefonon előzetesen értesítjük). Felhívjuk figyelmét, hogy a meghirdetett szállítási idő tájékoztató jellegű és változhat, pl. előre nem látható forgalmi helyzetek, időjárás stb. miatt.A küldeményszám alapján ellenőrizheti, hol található a küldemény pillanatnyilag. A futár a kiszállítás napján telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Abban az esetben, ha a dátum nem felel meg Önnek, egyeztetni kell a futárral.
Hogyan kell vásárolni
A megrendelés elküldése után a megrendelés még nemmegerősített. Csak a telefonos/sms-es kapcsolatfelvétel és a megrendelt áru visszaigazolása után válik megerősítetté.
A termék kiválasztása
Ha pontosan tudja, melyik terméket szeretné, a leginkább ajánlott és legegyszerűbb módja a terméknév szerinti keresés a weboldalon. A keresőmező az oldal közepén, felül, a Zondo logónk mellett található. Elég beírni két karaktert a keresett termékből, és a súgó félkövér betűkkel felsorolja üzletünkben azokat a kategóriákat, amelyekbe ez a termék be van sorolva. Ezek alatt a klasszikus betűtípussal a súgó gyors hozzáférést biztosít az említett karaktereket tartalmazó termékekhez, miután beírta őket a keresőmezőbe. Miután a kívánt terméket felsorolta a súgó, elég rákattintani arra a termékre, amelyre átirányítjuk. Ha a súgó nem jelenít meg egyetlen terméket sem a beírt karakterek alapján, írja be a teljes szót, és nyomja meg a ""Keresés"" gombot a jobb oldalon. Ha inkább termékkategóriák vagy gyártók szerint szeretne keresni, azokat oldalunk bal oldalán találja, betűrendben.
Kiválasztottam a kívánt terméket...
A termék kiválasztása után a kívánt színben vagy színkombinációban a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával tegye a kosárba. Ha befejezte a vásárlást, lépjen a jobb felső sarokban található ""Kosaram"" részbe, ahol megjelenik a kiválasztott termékek teljes listája. A folytatáshoz jelentkezzen be e-shopunkba, ha ezt nem tette meg a vásárlás előtt, esetleg regisztrálhat, vagy regisztráció nélkül is folytathatja. A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási módot, a fizetési módot és a megjegyzésekben bármilyen, a termékekkel, illetve a vásárlás módjával kapcsolatos kérdést megadhat. Ezekre a kérdésekre ügyfélszolgálati kollégáink adnak választ, akik a megrendelés visszaigazolását követően telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot.
Kiválasztottam a kívánt terméket, de segítségre van szükségem...
A megrendelés leadását követően munkatársaink telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendelés megerősítése érdekében. A rendelés leadása után továbbra sem kötelező érvényű automatikusan, a leadott megrendelés telefonos visszaigazolása után válik kötelezővé. Munkatársaink szívesen válaszolnak kérdéseire a megrendelt termékekkel, színváltozattal, felhasznált anyaggal, szállítási idővel kapcsolatban, hogy Ön elégedett legyen mind a választott termékekkel, mind azok színváltozatával. Természetesen, ha kérdése van, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot telefonon, online chaten vagy e-mailben.
Ha pontosan tudja, melyik terméket szeretné, a leginkább ajánlott és legegyszerűbb módja a terméknév szerinti keresés a weboldalon. A keresőmező az oldal közepén, felül, a Zondo logónk mellett található. Elég beírni két karaktert a keresett termékből, és a súgó félkövér betűkkel felsorolja üzletünkben azokat a kategóriákat, amelyekbe ez a termék be van sorolva. Ezek alatt a klasszikus betűtípussal a súgó gyors hozzáférést biztosít az említett karaktereket tartalmazó termékekhez, miután beírta őket a keresőmezőbe. Miután a kívánt terméket felsorolta a súgó, elég rákattintani arra a termékre, amelyre átirányítjuk. Ha a súgó nem jelenít meg egyetlen terméket sem a beírt karakterek alapján, írja be a teljes szót, és nyomja meg a ""Keresés"" gombot a jobb oldalon. Ha inkább termékkategóriák vagy gyártók szerint szeretne keresni, azokat oldalunk bal oldalán találja, betűrendben.
Kiválasztottam a kívánt terméket...
A termék kiválasztása után a kívánt színben vagy színkombinációban a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával tegye a kosárba. Ha befejezte a vásárlást, lépjen a jobb felső sarokban található ""Kosaram"" részbe, ahol megjelenik a kiválasztott termékek teljes listája. A folytatáshoz jelentkezzen be e-shopunkba, ha ezt nem tette meg a vásárlás előtt, esetleg regisztrálhat, vagy regisztráció nélkül is folytathatja. A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási módot, a fizetési módot és a megjegyzésekben bármilyen, a termékekkel, illetve a vásárlás módjával kapcsolatos kérdést megadhat. Ezekre a kérdésekre ügyfélszolgálati kollégáink adnak választ, akik a megrendelés visszaigazolását követően telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot.
Kiválasztottam a kívánt terméket, de segítségre van szükségem...
A megrendelés leadását követően munkatársaink telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendelés megerősítése érdekében. A rendelés leadása után továbbra sem kötelező érvényű automatikusan, a leadott megrendelés telefonos visszaigazolása után válik kötelezővé. Munkatársaink szívesen válaszolnak kérdéseire a megrendelt termékekkel, színváltozattal, felhasznált anyaggal, szállítási idővel kapcsolatban, hogy Ön elégedett legyen mind a választott termékekkel, mind azok színváltozatával. Természetesen, ha kérdése van, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot telefonon, online chaten vagy e-mailben.
jótállási határidő a kézbesítés napjától kezd telni, a termék értékétől függően a következőképpen: a) 1 év annál a terméknél, amelynek az értéke 10 000Ft vagy nem haldja meg a 100 000Ft. ,b) 2 év annak a termék esetében, amelynek az értéke 100 000Ft felett van, de nem éri el a 250 000Ft értéket., c) 3 év annak a terméknek az esetében, amelynek az értéke meghaladja a 250 000Ft értéket.
Részletre, illetve bevásárlókártyával történő vásárlás jelenleg nem lehetséges. További információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz/
SAEC tanúsítvánnyal rendelkező – üzletként biztonságos vásárlást, garanciát és egyben internetes kereskedő kötelezettségvállalást nyújtunk vásárlóinknak, valamint betartjuk a biztonságos és problémamentes vásárlás tanúsítási szabályzatában rögzített szabályait. A tanúsítási szabályokat a Szlovák Elektronikus Kereskedelmi Szövetség, mint az elektronikus kereskedelem hazai hatósága állapítja meg. Ezeket a vonatkozó jogszabályok – különösen az Európai Parlament és a Tanács elektronikus kereskedelemről szóló irányelve, a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a fogyasztóvédelmi törvény és az EU-országok tanúsítási szabályai – alapján hozzák létre. A tanúsítási szabályok megkövetelik, hogy a vásárlót a vásárlási döntéshez és a biztonságos vásárláshoz szükséges kellő információhoz jussanak, ugyanakkor nem terhelik a kereskedőt felesleges követelményekkel. A tanúsítási szabályok alkalmazása a minősített üzletekben rendszeres ellenőrzés alá tartozik.
A teljes szerződési feltételek ITT találhatók
Reklamáció, a termék visszaküldése
Lehetőséget biztosítunk azonban a fel nem használt áruk visszaküldésére a törvényben meghatározott időszak után is, legfeljebb 60 napig. Az árunak eredeti, sértetlen csomagolásában, bontatlan, fel nem használatlannak és hiánytalannak kell lennie. Az összeszerelt árut nem lehet visszaküldeni. Felbontott vagy sérült csomagolású áru visszaküldése esetén az ár 30%-a kerül levonásra. A meghosszabbított áruvisszaküldési határidő igénybevétele nem lehetséges azon termékek esetében, amelyeket a vásárló reklamációs eljárásban (új árura csere) szerzett meg, atipikus áruk (egyedi gyártású), valamint a Bazár és Kiárusítás kategóriákba tartozó termékek esetében.
Reklamáció benyújtásához javasoljuk reklamációs űrlapunk használatát . Az űrlap elvezeti Önt a reklamáció helyes kitöltéséhez, hogy ismerjük a panasz minden körülményét és részletét. Ez felgyorsítja magának a reklamációs eljárásnak a teljes folyamatát. Kérjük, hogy a reklamációhoz lehetőség szerint csatoljon fényképeket a reklamált árukról, ez segít jobban megérteni az adott helyzetet, és így kiválasztani a reklamáció leggyorsabb kezelési módját.
A reklamációs űrlapot itt találja
Személyes adatok
MOB Interier s.r.o. nevű cég vagyunk: Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín székhellyel. IČO 44 948 271, bejegyzett a Trencséni Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, Sro szakaszba, írja be a 22103/R számot, és mi kezeljük személyes adatait. Amikor igénybe veszi szolgáltatásainkat, különféle típusú adatokat gyűjtünk, mint például az Ön nevét, szállítási vagy számlázási címét, elérhetőségeit és egyéb beállításait. Nyomon követjük, hogy weboldalunkon mely termékeket és milyen eszközről tekinti meg, e-mailben küldött ajánlataink közül melyik érdekelte Önt, és ebből további adatokat nyerünk Önről annak érdekében, hogy személyre szabott ajánlatokat mutassunk Önnek, és weboldalunkat a jövőben tovább fejleszthessük. Ha nálunk vásárol, vagy fiókot hoz létre, akkor az Ön kereszt- és vezetéknevével, rendeléseivel és a rendelése létrehozásakor megadott adatokkal is dolgozunk. További információkat ezen a linken talál
A teljes szerződési feltételek ITT találhatók
Rólunk
2007 óta vagyunk jelen a piacon. Minden általunk kínált árut kizárólag hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a gyártóktól szállítunk, így számíthat arra, hogy a tőlünk vásárolt áru eredeti, a lehető leggyorsabb úton és a legjobb áron kerül kiszállításra. Ügyfeleinket nagy szeretettel szolgáljuk öt országban (Magyarország, Szlovákia, Csehország, Románia, Horvátország). Több tíz ezere elégedett vásárlót tudhatunk magunkénak.
Rendelkezésére állunk minden munkanapon 8:00 és 18:00 óra között (Pénteken 17:00 óráig)
Hívjanak minket a következő telefonszámon: +36 1 550 7605, vagy írjanak nekünk a következő e-mail címre info@zondo.hu, illetve chat ablakunkon keresztül
Hívjanak minket a következő telefonszámon: +36 1 550 7605, vagy írjanak nekünk a következő e-mail címre info@zondo.hu, illetve chat ablakunkon keresztül
MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín
Cégjegyzékszám: 44 948 271
Adószám: 2022892454
Közösségi adószám: SK2022892454
Trencséni Járásbíróság, Sro részleg, betét 22103 / R.
Banki kapcsolat:
Raiffeisen bank SA
IBAN: HU28 1209 6705 0165 2035 0010 0005
Legnagyobb bútor
webáruház
webáruház
Szállítás felett
120 000 Ft ingyen
120 000 Ft ingyen
42 534 db
termék raktáron
termék raktáron
Termék visszaküldése
60 napon belül
60 napon belül
Biztonságos vásárlás